Este é o sítio web do Espaço Irmandinho. Um modesto ponto de informaçom na Internet que pretendemos sirva como referência própria e local de contacto com a rede nacional de militantes independentistas que constituimos em 2005 para trabalhar na construçom e a liberaçom nacional e social deste país.Aplicando à nossa política de comunicaçom os princípios de renúncia ao marketing fraccional competitivo e fomento dos projectos mediáticos em chave nacional e independentista, este portal oferecerá apenas o que é próprio e exclusivo da fracçom política que o impulsiona –textos públicos, iniciativas, propostas, etc.-, renunciando à tentaçom de abrangermos o amplo espaço que vai da formaçom à informaçom quotidiana hoje cuberto por múltiplos projectos que respondem a este abano de necessidades com mais eficiência que em qualquer outro momento histórico anterior. Apontar, por último, que neste sítio web aparecerám esporadicamente aqueles pronunciamentos e valorizaçons sócio-políticas que a nossa rede organizativa considere necessário publicar e fazer chegar à militáncia do Movimento de Liberaçom Nacional Galego e o conjunto do povo.


quinta-feira, 22 de julho de 2010

Espaço Irmandinho chama a participar na III Cadeia Humana pola Liberdade d@s Pres@s Independentistas Galeg@s


O Dia da Pátria é, antes de mais, um dia de afirmaçom nacional e renovaçom dum compromisso de luita. Neste Dia da Pátria de 2010, a rede nacional de militantes Espaço Irmandinho quer ter presentes àqueles militantes que, polo seu compromisso consequente com a luita pola liberaçom nacional do nosso País, se encontram presos e dispersados neste momento: Ugio Caamanho Sam-Tisso e Jurjo R. Olveira. Aliás, queremos denunciar também o imediato ingresso em prisom dos patriotas galegos Santiago Vigo Domingues e José Manuel Sanches Gorgas após a recente revisom da sua sentença.


Devemos estar plenamente conscientes de que a repressom é e será sempre umha companheira inseparável da luita independentista, e de que só o alargamento e fortalecimento desta, em todos os planos da sua prática quotidiana, logrará a derrota dos seus objectivos de coacçom, contençom e parálise. De Espaço Irmandinho animamos a todos e todas as patriotas galegas a pordes o vosso grau de areia para a solidariedade activa com quem neste 25 de Julho, embora nom estarám presentes fisicamente, sim o estarám com o cérebro e o coraçom, sentindo o avanço d@s independentistas polas ruas de Compostela. Apesar da ocupaçom policial. Apesar da censura. Apesar da repressom.


Animamos pois à militáncia nacionalista implicada no combate por um futuro de independência para a Galiza, por cima de siglas e banderias, a estardes presentes na III Cadeia Humana pola Liberdade d@s Pres@s Independentistas que convoca o organismo popular anti-repressivo Ceivar a partir das 19:00 h. na Praça da Galiza, exigindo a repatriaçom e liberdade de quem neste Dia da Pátria de todos os homes e mulheres que, por motivos políticos, permanecerám fora e longe das suas casas.


Defender a Terra nom é delito!
Liberdade patriotas galegos!
Tod@s à Cadeia Humana com Ceivar!