Este é o sítio web do Espaço Irmandinho. Um modesto ponto de informaçom na Internet que pretendemos sirva como referência própria e local de contacto com a rede nacional de militantes independentistas que constituimos em 2005 para trabalhar na construçom e a liberaçom nacional e social deste país.Aplicando à nossa política de comunicaçom os princípios de renúncia ao marketing fraccional competitivo e fomento dos projectos mediáticos em chave nacional e independentista, este portal oferecerá apenas o que é próprio e exclusivo da fracçom política que o impulsiona –textos públicos, iniciativas, propostas, etc.-, renunciando à tentaçom de abrangermos o amplo espaço que vai da formaçom à informaçom quotidiana hoje cuberto por múltiplos projectos que respondem a este abano de necessidades com mais eficiência que em qualquer outro momento histórico anterior. Apontar, por último, que neste sítio web aparecerám esporadicamente aqueles pronunciamentos e valorizaçons sócio-políticas que a nossa rede organizativa considere necessário publicar e fazer chegar à militáncia do Movimento de Liberaçom Nacional Galego e o conjunto do povo.


quinta-feira, 22 de julho de 2010

Espaço Irmandinho chama a participar na III Cadeia Humana pola Liberdade d@s Pres@s Independentistas Galeg@s


O Dia da Pátria é, antes de mais, um dia de afirmaçom nacional e renovaçom dum compromisso de luita. Neste Dia da Pátria de 2010, a rede nacional de militantes Espaço Irmandinho quer ter presentes àqueles militantes que, polo seu compromisso consequente com a luita pola liberaçom nacional do nosso País, se encontram presos e dispersados neste momento: Ugio Caamanho Sam-Tisso e Jurjo R. Olveira. Aliás, queremos denunciar também o imediato ingresso em prisom dos patriotas galegos Santiago Vigo Domingues e José Manuel Sanches Gorgas após a recente revisom da sua sentença.


Devemos estar plenamente conscientes de que a repressom é e será sempre umha companheira inseparável da luita independentista, e de que só o alargamento e fortalecimento desta, em todos os planos da sua prática quotidiana, logrará a derrota dos seus objectivos de coacçom, contençom e parálise. De Espaço Irmandinho animamos a todos e todas as patriotas galegas a pordes o vosso grau de areia para a solidariedade activa com quem neste 25 de Julho, embora nom estarám presentes fisicamente, sim o estarám com o cérebro e o coraçom, sentindo o avanço d@s independentistas polas ruas de Compostela. Apesar da ocupaçom policial. Apesar da censura. Apesar da repressom.


Animamos pois à militáncia nacionalista implicada no combate por um futuro de independência para a Galiza, por cima de siglas e banderias, a estardes presentes na III Cadeia Humana pola Liberdade d@s Pres@s Independentistas que convoca o organismo popular anti-repressivo Ceivar a partir das 19:00 h. na Praça da Galiza, exigindo a repatriaçom e liberdade de quem neste Dia da Pátria de todos os homes e mulheres que, por motivos políticos, permanecerám fora e longe das suas casas.


Defender a Terra nom é delito!
Liberdade patriotas galegos!
Tod@s à Cadeia Humana com Ceivar!

Dia da Pátria 2010


Desde a nossa organizaçom e por quarto ano consecutivo queremos fazer um chamamento ao povo trabalhador galego a participar na manifestaçom nacional convocada pola entidade autodeterminista Causa Galiza o 25 de Julho, Dia da Pátria, em Compostela baixo o lema Para enfrentarmos o capital, aquí e agora soberania nacional, que sairá da Alameda às 13:00 horas.

segunda-feira, 12 de julho de 2010

Dia da Pátria: tod@s a Compostela com a CAUSA GALIZA!


Do Espaço Irmandinho, como mais um dos agentes sociais e políticos e individualidades que participamos mancomunadamente na iniciativa popular autodeterminista Causa Galiza, queremos animar desde esta página web a todas e todos os soberanistas e, particularmente, à militáncia independentista galega, a um compromisso activo com a campanha que desenvolverá Causa Galiza para convocar o Dia da Pátria 2010, assim como à participaçom na mobilizaçom e actos programados para o nosso dia nacional.

O sítio web www.causagaliza.org é o ponto de informaçom sobre as convocatórias e iniciativas comarcais que se estám a realizar em todo o País para potencializar a campanha prévia e a mobilizaçom deste 25 de Julho de 2010, que supom a quarta ediçom consecutiva do Dia da Pátria em que as bases soberanistas e independentistas galegas percorrerám as ruas da nossa capital sob umha identidade comum e umhas reivindicaçons únicas e compartilhadas.

Para enfrontarmos o capital, aqui e agora, Soberania Nacional!

Viva o Dia da Pátria!

Viva Galiza ceive!

sexta-feira, 9 de julho de 2010

A via estatutária está morta: Galiza necessita a Independência

Despois de conhecer a sentença emitida polo Tribunal Constitucional espanhol a respeito do Estatut de Catalunya, as organizaçons independentistas Espaço Irmandinho (EI), Movemento pola Base (MpB) e Frente Popular Galega (FPG) queremos transmitir ao povo galego as seguintes consideraçons:

1º Com este auto do TC, o Estado Espanhol volve dar, mais umha vez, mostra da sua natureza antidemocrática: umha norma legal desenvolvida no seo da arquitectura jurídica espanhola, aprovada por 90% do Parlament catalám, polo parlamento espanhol e refrendada polo povo catalám, é mutilada por um tribunal criado a propósito para a defesa do “espírito constitucional”, é dizer, neste caso, da defesa da “indisoluble unidad de la nación espanhola”, sacralizada e recolhida no artigo 2º dumha Constituiçom espanhola, que o próprio Franco deixou bem atada na pessoa do Borbón, e à que o nosso povo virou as costas massivamente em 1978.

2º Afirmamos que esta sentença confirma o nulo percorrido da estratégia autonomista como "via progressiva" face a Soberania Nacional. As reivindicaçons das naçons sem Estado tocárom teito dentro do marco constitucional espanhol. Devemos insistir, portanto, em que o reconhecimento nacional da Galiza e dos direitos nacionais que nos correspondem como naçom, entre eles o de Autodeterminaçom, ficam totalmente negados mais umha vez polo Reino de Espanha. A ideia de avançar face um Estado plurinacional que pudesse, hipoteticamente, reconhecer em igualdade de condiçons a identidade, a liberdade e os direitos deste país, Galiza, mostra-se mais umha vez como umha quimeira ingénua ou como umha arma contra a luita de liberaçom nacional.

3º Reafirmamos a via independentista como única alternativa possível para conquistar um futuro de Soberania Nacional para a Galiza. Neste sentido, queremos chamar a atençom dos galegos e galegas sobre o balanço abertamente negativo que fazemos destes 32 anos de autonomia em Espanha: generalizaçom da precariedade laboral, reduçom do número de falantes de Galego, deterioro ambiental e territorial, espólio dos recursos nacionais, disoluçom crescente dos laços comunitários, etc. Como já anunciaramos o nacionalismo popular na Transición, o regime autonómico é inútil para solucionar as principais problemáticas sócio- económicas, ambientais e políticas da nossa Terra.

4º Por isto, desde umha posiçom democrática, patriótica, soberanista e de esquerdas, devemos deixar claro que nom vamos assumir o rol colonialista que pretendem reinstaurar políticos e caciques de novo cunho, como certos sectores maioritários no autonomismo autóctono, que pretendem vender o País a umha determinada burguesia que tam só é correia de transmisom do grande capital e, portanto, tam reaccionária no social como no nacional.

5º Fazemos um chamamento à totalidade do nacionalismo galego e às classes populares para enfrontarrnos futura reforma estatutária “perfeitamente constitucional” que PP e PSOE iniciarám em breve e que, provavelmente, contará com o concurso da direcçom do autonomismo. Fazemos um chamamento, pois, a todas as trabalhadoras e trabalhadores, aos e as patriotas galegas e ao conhunto das e dos democratas deste país para rejeitar o marco autonómico e para apostar na rutura com o marco jurídico–político imposto polo fascismo espanhol, como única possibilidade para construír um futuro de autêntica democracia e soberania neste país.6º Damos, por último, o nosso apoio aos companheiros e companheiras cataláns que nesta vindeira fim-de-semana se manifestarám em favor da sua naçom e do direito inalienável a decidirem o seu presente e futuro sem ingerências e em liberdade.

Viva Galiza Ceive e Socialista!
Estatutos nom, autodeterminaçom!
A Independência é o único caminho!