terça-feira, 3 de maio de 2011
Comunicado do Espaço Irmandinho à militáncia independentista galega
Vivemos momentos de ilusom em que o independentismo ensaia e constrói por primeira vez em muito tempo processos reais de acumulaçom de forças, trabalho conjunto entre setores sociais e políticos e referências supra-fracionais que, com muito trabalho de base e prudência, ganhem a centralidade política e a credibilidade que o MLNG necessita ante o nosso Povo.
A ninguém se escapa a existência neste complexo processo de ritmos distintos, dificuldades e contradiçons. Som fruto, à vez que causa, da longa história de atomizaçom e residualidade compartilhada que queremos e saberemos superar, porque a dificuldade da tarefa nom deve ser escusa para renunciar à sua execuçom quando aquela se reconhece como necessária. E a criaçom das condiçons subjetivas e objetivas imprescindíveis para erguer neste país um agente político independentista e socialista aglutinante é umha dessas necessidades.
De Espaço Irmandinho, como mais umha das partes que convergem nesta tentativa de construir o futuro, e vista a importáncia estratégica dos processos em curso, queremos chamar a atençom da militáncia galega sobre umha questom: a urgência de cortarmos de raiz entre todas e todos o encenamento público de desavinças, desqualificaçons, murmuraçons, divisons e conflitos. Esta carnaça informativa apenas interessa ao inimigo e a quem deseja o colapso dos processos atuais ou vive cómodo na dialética estéril e ridícula das leas fratricidas, que nada tem a ver com o legítimo e necessário contraste de posiçons e propostas.
Espaço Irmandinho