quarta-feira, 27 de abril de 2011
Cinco organizaçons independentistas chamam a apoiar todas as candidaturas soberanistas galegas nas Eleiçons Municipais de 22 de Maio
Cinco organizaçons independentistas e soberanistas –CNM, EI, FPG, MpB e PCPG- publicam hoje umha declaraçom conjunta ante o processo eleitoral convocado para 22 de Maio às câmaras municipais da Galiza. O comunicado, que afunda no Trabalho Conjunto, a acumulaçom de forças e a construçom de projetos e iniciativas comuns, chama a apoiar sem distingos em cada vila e cidade todas as listas soberanistas “com o fim de artelhar o movimento independentista desde a base”.
Espaço Irmandinho publica hoje esta declaraçom à vez que chama a territorializar a política independentista e construir com os sectores políticos e sociais dispostos à tarefa umha linha de açom municipal que, de dentro e de fora das instituiçons locais, sirva para avançar face os nossos objectivos estratégicos de liberaçom nacional e social:
PERANTE DAS ELEIÇONS MUNICIPAIS:
TEMPO de COMPROMISSO
Estamos seguramente perante umha encruzilhada histórica. Ao maior ataque contra os direitos e conquistas das trabalhadoras e trabalhadores dos últimos 50 anos há que sumar a terrível acossa que está a sofrer a nossa identidade nacional assim como também a aceleraçom na destruçom do nosso meio natural. Quem assinamos este documento entendemos que nom só é preciso enfrontar a grave situaçom que estamos a atravessar mas aliás é possível: este povo ainda tem energias avondo para encarar um futuro distinto ao marcado polo capitalismo e o seu lacaio, o Estado espanhol.
Em 22 de Maio há convocadas eleiçons municipais. Por vez primeira em muitos anos apresentarám-se listas de esquerdas e carácter nacional-popular num número quando menos interessante de concelhos. Som listas heterogéneas, cada umha respondendo à realidade do seu próprio ámbito, umhas de alternativa vicinal, outras de coaligaçom e ainda outras de partido... mas todas elas respondendo às necessidades e às arelas de amplas capas de galegas e galegos, trabalhadoras e trabalhadores, democratas, patriotas, revolucionárias e revolucionários, sindicalistas, inteletuais, ativistas de distintos movimentos sociais...
Perante a encruzilhada em que estamos é tempo para um compromisso decidido. Cada um e cada umha desde as suas próprias conviçons mas todas e todos vogando numha mesma direçom e face um mesmo norte: a completa emancipaçom das trabalhadoras e trabalhadores numha Galiza soberana. Por todo isto as organizaçons Coletivo Nacionalista de Marim (CNM), Espaço Irmandinho (EI), Frente Popular Galega (FPG), Movimento pola Base (MpB) e Partido Comunista do Povo Galego (PCPG) brindamos o nosso apoio e chamamos a participar ativamente nas campanhas que as distintas candidaturas soberanistas e de esquerdas estám a por em andamento em várias localidades da naçom com o fin de artelhar o movimento independentista desde a base.
Na Pátria, em 27 de Abril de 2011
Assinar:
Postagens (Atom)